Söndag och sjuk, fan!

Givet. Man går ut och dricker lite(alkohol sänker immunförsvaret), man är iklädd kort klänning och tunna strumpbyxor. Man bor i Sverige, det är december ej att förglömma. Resultatet av det var; Sjuk. Ont i halsen, feber och frossa. Klädd i mysbyxor hasar jag runt hemma medans killen min sköter hem, handling, tipplämning och lillan(som också är sjuk). Jäkla soppa. Imorgon blir det att jobba hemifrån, lillan ska vara hemma också, hon är jätteförkyld.

Men så gick jag in på bloggen och läste lite kommentarer som ni lagt på inlägget Julmiddag med jobbet, och blev superglad. Tack, det gjorde min dag lite bättre. Nu ska jag sjunka ner i sängen framför TV:N och äta choklad, för JAG ÄR SJUK OCH DET ÄR SYND OM MIG!

Puss alla!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du vet väl man inte ska kunna bli sjuk av att vara "för tunt klädd", de säger så nu för tiden..Kanske du hade ngt på G...KRYA PÅ DIG gumman!!!! Synd du blev sjukling. Men nu får du ligga blickstilla o äta godis utan dåligt samvete;) Puss

2008-12-15 @ 09:29:30
URL: http://jagtessan.blogspot.com
Postat av: sara

De säger det, men varje gång jag festar och "går ut" utomhus så blir jag sjuk, bara att inse att det inte funkar. Hemmafest eller drink, eller jeans annars. Ja det blev marabou helnöt och säng. Jobbigt när lillan är sjuk också, blir inte mycket vila då! kram kram

2008-12-15 @ 15:38:27
URL: http://flikkanhelgonet.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har tänkt på det, du och sambon borde testa Nonijuice ett par månader, jag och min sambo har hållt oss ifrån alla förkylningar hela hösten/vintern än så länge. Sedan har de så att om man inte tycker att det ger någon verkan alls får man pengarna tillbaka=)

2008-12-29 @ 13:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0