Julmiddag med jobbet!

Ja, vad ska man säga?
Träningsmänniskor dricker inte speciellt ofta.
Jag gör inte heller det.
Har alltid haft problem med alkoholen.
Men idag, nu framför datorn, så är jag lagom påverkad. Och jag avslutade kvällen i tid, när jag hade ont i fötterna!
Idag har varit en skön dag.
Vi har en juldag på jobbet, så första frukost alla på hela kontoret. Sen julstädning.

till julstädningen såg jag ut så här plus kavaj, så jag fick snabbt byta om till träningskläder:



Sen tränade alla, men jag drog hem och jobbade ihop en arbetsplan för januari, och satte mina mål. De höjdes rejält efter ett snack med chefen, dock! :D
Jag drog som sagt hem kl 12 eftersom jag skulle på Lucia på dagis vid tre, med lillan.
Jag jobbade massor hemma sen stack jag bort till Dagis.

Till luciafirandet såg jag ut så här:


Sen efter det skulle älsklingen komma hem och ta över lillan, så att jag kunde dra till min julmiddag på jobbet, men han blev sen och jag kom iväg 1830, vilket innebar att jag var en timma sen.

Jag hade på mig det här när jag drog:




Sen stod jag i porten i 20(!?) min och väntade på att få svar från ett taxibolag, och sen ytterligare 20 min för att taxin skulle komma!
Snacka att jag frös.

När jag väl kom fram var maten slut, men det fanns kareoke och vin, och det funkade. En kollega budade sen öven en 75:a, som vi delade på 5 personer. Jag tog det superlugnt här kan jag säga.

Men partyt var superkul. Och nu, halv två, är jag hemma, i god tid.
Jag sitter framför datorn och känner ett rapporteringsbehov, trots att jag bara vill sova. Haha, god natt alla!

Kommentarer
Postat av: Erika

Kul att festen blev lyckad!! Saknar er!!

2008-12-14 @ 18:24:36
Postat av: Erika

Sååååå fin du är!!! :)

2008-12-14 @ 18:28:13
Postat av: Anonym

GRYMT snygg är du:) Du är så duktig med festen/alkohol;) KRAM

2008-12-14 @ 19:06:43
URL: http://jagtessan.blogspot.com
Postat av: sara

inse att man aldrig kan ha kjol på en fest som äger rum under vintertid. Jag är sjuk idag. Faaan, tack alla som kommenterar!

Puss

2008-12-14 @ 20:12:38
URL: http://flikkanhelgonet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0