2009

Nu är det här alltså, Det nya Året.
Nyårsafton spenderades framför datorn, då sambon var sjuk. Inget vin, inget umgänge, ingenting, förrens syrran kom online 23,40, och så spelade vi tillsammans tills kl 2. Tack syster, du gjorde nyår enklare.

Och wow, skönt att det finns nåt att göra.
Nu är året för organisering här.
Jag har införskaffat en almenacka, och har organiserat upp jobb-mailen. Det känns som att jag har kontroll, och på måndag är det en stabil sara som kommer in på kontoret.
Jag har slutat snusa, börjat träna och äta bättre. Sen två dagar tillbaka. Döm mig ej för hårt NÄR jag åker dit, men intentionerna är goda.



Med andra ord så känns 2009 skönt, jag ser fram emot en London-resa som jag fick av älskligen i födelsedagspresent.
Alla med tips, skriv kommentarer tack, om vad jag INTE FÅR missa när vi åker.
Jag ser fram emot jobbet.
Jag ser fram emot träningen, kroppen, känslan...
Jag ser fram emot systers "kanske"...
Jag ser just nu fram emot promenaden jag och älskling ska göra snart.

Puss alla, 2009 rocks!


Kommentarer
Postat av: Lina M K

Tycker det är dags att uppdatera bloggen snart:-)

2009-01-10 @ 09:16:15
URL: http://liteavlinastankar.blogspot.com/
Postat av: y

Tycker att ni absolut ska äta middag på sketch. väldigt trevlig restaurang med eyes wide shut känsla. Ligger mitt i smeten.

2009-01-26 @ 15:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0