Nytt problem

Hej Hallå!
Nya problemet, jag är helt oteknisk och har ingen aning om hur jag ska mobilblogga.
Syrran kommer över imorgon och ska utbilda mig.

Var på en intervju idag, hysh hysh, för en ny tjänst. '
Sen skulle ansvarig på semester i två veckor, så jag får inget besked förren han är tillbaka. Ah, i hate it :D

Gick bra ialla fall, jag var lagom kaxig, lagom ödmjuk. Nu har jag precis ätit en powerbar(mumma!) och har mensverk, ont i magen och huvudet. *suck*

Jag vill bara hem, ska gå så snart jag kan. Ikväll ska vi ha myskväll med ost, läsk, kex och spel. :D
Längtar hem, är sååå trött.
Jag har haft en tråklugn dag, enda roliga var att min klänning från StylebyStars kom.
Ska prova den när jag kommer hem :D

Snart ska jag ställa mig i repan, sen ska jag smita hem :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0