Kan inte hålla mig borta!

Shopoholic, jajamen.
Jag och sambon hade en barnfri dag i helgen!
Och vi shoppade loss som aldrig förr.
Jag fick tag på :
-klänning, jeansliknande tyg fast tunnare, röda detaljer, skjortkrage
-jeans, gina tricot, tajta fast pösiga, om ni förstår
-långärmade t-skirts i svart och grått, från LOGG/Hm, bästa bastopparna, lätt
-linnen, svarta, LOGG
-svarta tajta lite utsvängda kostymbyxor till jobbet
-klänning i grå spets till nyår, med ett vackert pärlhalsband till(Gina tricot)
-två krimskramsringar från HM och Gina tricot
-två stickade poloklänningar från HM, svart och grå, likadana
-en lång tunn grå kofta med knappar och snöre i midjan från HM
(den ska lämnas tillbaka, gillade ej kvaliten när jag kom hem, kommer gå sönder, tyvärr)
-svart skinnkjol med synlig dragkedja fram i mitten, hela vägen, hög i midjan, I LOVE IT! :D
-en goofy mössa med öronlappar och samestuk, HM
-en smutsrosa tunn silkig topp med volym och svarta detaljer
-ett par boots med halvhögt skaft på MQ, underbara

Jag har säkert missat nåt, ska be sambon fota allt ikväll så att ni kan få se.

kram alla
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0