Jobb!

Ja, nu startar det.
Livet.
Att göra-listorna
Dagisstressen
På måndag gäller det.
Men tills dess ska jag gå på Hem2008 med min syster, sambo, lillan och systerns sambo.
Vi hoppas på att hitta en fin-fin soffa, eller bara allmänt bli inspirerade tills flytten in i trean i december.
Jag ska även storhandla(superspännande eller hur?),
laga mat till veckans lunchlådor,
träffa min syster och utbilda henne i spelet World of Warcraft,
sova massor,
förbereda mig mentalt för nästa veckas jobb(superspännande på riktigt),
tvätta,
städa,
ha kvalitetstid med dottern,
ha kvalitetstid med sambon,
fira sambons mamma på födelsedagen(lördag kväll)
och en massa annat.

Nån som kan slänga in några extra timmar, tack?
Stressad bara jag tänker på det.

Men hörrni, nästa helg ska det shoppas, och jag har gjort min research, vet precis vilka butiker och märken jag är ute efter.
Det ska bli sååå roligt.

Men först, en detoxhelg.
Det innebär, ingen koffein, inget socker(blir så speedad, sover dåligt av det), mycket vatten, husmanskost, ingen alkohol, mycket vitaminer och inte för mycket salt.
Ikväll blir det fiskpinnar och potatismos till kvällsmat. Min kärlek står i köket och fixar, och jag är så trött och sååå tacksam att jag slipper laga mat.

Jag längtar tills på måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0