Nya hemmet

Så... nu har vi flyttat. Jag sitter vid köksbordet i vår underbara trea nära stan och skriver på min laptop. Min aldeles egna jävla laptop. Jag är kär i framgång, haha! Mitt liv har ändrats radikalt. Jag har ett "bra", läs tufft, jobb, med bärbar dator, bärbart kontor, bra betalt och grymma kollegor.
Jag har tur. Min sambo ligger och kollar på TV:n, som tillfälligt hamnat i vårt sovrum, och lillan hostar i sitt egna lilla rum. Och jag är frisk. Jag sitter och skriver och lyssnar samtidigt på VÅR diskmaskin som surrar lågt. Det är rogivande att kasta en blick ut genom fönstret och se alla jullysen på otaliga balkonger. Livet blir inte bättre än det här.
Längtar till jobbet imorgon.


Nån hade ett önskemål om att jag skulle lägga upp dagens outfit, baserat på ett tidigare inlägg om "för modern" strikt stil.
Så imorgon ska jag försöka. Nu för tiden går man ju upp vid halv sex, väcker lillan vid sju och ger sig iväg.

Och alla: Duschen, den är ett under, ett spalandskap, ungefär i storlek av vår gamla lägenhet. *garv*

Puss och ha en mysig kväll, nu ska jag jobba!

Kommentarer
Postat av: camilla R.

Åh vad kul Sarah att ni trivs i nya lägenheten och att jobbet känns bra. Ska bli kul att se hur ni bor. Vill se lite bilder från lägenheten, lägg ut!!

Kram på dig

/C

2008-12-09 @ 13:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0