Kvällen närmar sig!

Klockan är halv elva. Jag sitter i köket. Diskmaskinen maler i bakgrunden. Tvättmaskin påminner om sin existens. Hela lghen är lugn och tyst. Killen sover, lillan drömmer och pratar i sömnen. Det är juleljus i alla fönster och på alla balkonger.
Alla mina bloggar som jag brukar prenumerera på är borta. Kan ni inte skriva en kommentar med era adresser, Tessan, Erika osv, så att jag hittar tillbaka till er?

Så här ser jag ut när kostymen är av och det bara är jag som ser!

'

Här är igårkväll, utan glasögonen, som förresten är Calvin och som jag äääälskar. Cravings, åååhh! Haha!

 

Hur ser du ut framför datorn på kvällarna??

Kommentarer
Postat av: Tessan

CONGRATS till nyyya lyan!!! KRAM

2008-12-10 @ 22:38:28
URL: http://jagtessan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0