Julbak och födelsedagsfirande hos underbara syster!

Åh, vilken mysig dag det har varit.
Jag har precis kommit hem från en dag hos syster. Vi skulle komma vid två, och det gjorde vi, jag och lillan.
Hon var förkyld som attan och snorig. Men jag ville inte missa systers födelsedagsfirande.
Men första två timmarna fick jag sitta på deras kontor och försöka söva henne, hon var så trött och gnällig.
Sen efter det hade syrran, hennes killes mamma och syrrans kompis nästan blivit klara :(
Men vi åt middag och hade det mysgt och jag fick kramas en del med syrran, skönt att vi bor närmre nu, tar tre(!) minuter med tunnelbanan.
Och det häftigaste av allt, vi skulle fira min födelsedag också samtidigt! Och jag fick en hel CYKEL! Helt sjukt, sååå bra present.
Jag älskar den, blå är den och står hemma hos syrran nu! :D

Vad säger ni förresten, julpyssel och bak eller inte?
Jag älskar det!

Kommentarer
Postat av: Erika

I vanliga fall JAAA, i år..... Inte så mycket... Jag tror det har med dagsformen att göra. :)

2008-12-14 @ 18:21:24
Postat av: sara

ja, det fattar man ju, vi borde köpa julgodis och säga att vi gjort det, dra över i vanliga burkar! :D

2008-12-14 @ 20:11:20
URL: http://flikkanhelgonet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0