Första dagen på jobbet!

Idag gled jag genom korridorerna på vårt huvudkontor, illamående, med magsmärta och nervösa ticks. Jag var så cool, iskall utåt. Vi skrev papper och jag satt och tittade och pillade med det system vi använder.
Jag pallade inte äta nån frukost, nervös. Det blir 2 fläsknoisetter med bea, inga kolisar, och en cola light till lunch, och sen ikväll, stekt laxfilé, keso och osockrad blåbärssoppa.
Så en riktig proteindag. Och som vanligt när jag skär i kolhydraterna, så är jag inte sugen eller hungrig efter kl 1800. Blir kanske ett äpple och några  torkade sviskon ikväll.
Jag har ätit choklad och snusat i en vecka nu, och jag mår inte direkt super av det, magen mår skit. Så nu ska jag rensa ut kroppen lite. När vi har flyttat ska jag ta tag i träningen också, och varje tisdag har vi träning tillsammans på jobbet.
Det är superbra, kommer att bli bra det här.
Jag kommer att få min laptop och min "nya" mobil imorgon, och så ska vi gå på ett "sam"besök till en kund imorgon, så jag ska läsa på om företaget ikväll.
Åh, första dagen var nervös, men jag är så glad!

Puss alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0