Dagens outfit och säljträning!

Oh, what a wonderful world.
Har ni hört uttrycket: "Hire for Attitude, train for skill"?
Min chefs chef använder det frekvent, och idag har vi gjort just det.

Jag älskar säljträning, det är så jäkla härligt, upplyftande och medryckande.
Med en bra tränare då så klart, och det var vår lärare idag, en bra tränare alltså.
Han var grym. Och imorgon ska vi träna, rollspela, kasta oss ut utan säkerhetsnät.
Hoppas nån fångar mig. Dagen avslutades med middag med hela jobbgänget, på Texas Long Horn.
De har supergoda pommes, om nån undrar. :D

Så här såg jag ut idag, tänk volymer, kontraster.



Ankelboots till, som jag, i Sofis mode, läste var ute, enligt läsare. Haha, jag gillar mina i allafall.
Imorgon blir det vida gråa kostymbyxor, rosa skjorta, instoppad och kavaj, lite mer restriktivt.
Vad gillar ni det stooora rummet bakom mig då? Det är lillans NYA(!) sovrum.

Nej nu ska jag sova, stora pussar, hörs snart igen!

Kommentarer
Postat av: Over here

Snygga kläder helt klart =D

2008-12-10 @ 22:02:02
Postat av: Anonym

SKIT i vad fan som är så kallat UTE. Man ska klä sig i det man glänser i;-)

2008-12-12 @ 22:07:42
URL: http://jagtessan.blogspot.com
Postat av: Gry

Vad kul att du gillar säljträning! Ju mer man tränar, ju mer säljer man:)

Om du är sugen på mer säljträning så kan jag rekommendera en samlad översikt över olika utbildningar och utbildningsanordnare här:



_s%25c3%25a4ljtr%25c3%25a4ning56_.html" rel="nofollow">http://www.utbildning.se/foersaeljnings%c3%a4ljtr%c3%a4ning56__.html

2009-04-20 @ 17:04:31
URL: http://utbildningar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0