Dagen i bilder...


Morgonhumöret är inte det bästa! :(



Borsta tänderna måste man ju!



Älskar dagens skor :D



Dagens klädsel, bild tagen på mitt nya åtroffade kontor, på okänd plats för alla som inte känner mig!
Lyxigt va? *flinar*



Kväll: Träningstime. Ser ni va snygg jag är? Tror ni träningen blev av?? Nej då, första gången på superlänge, så lägger mitt headset(=musik) av. Haha, första hindret och jag drar hem istället. Kan ju inte träna utan musik!



Slöseri på snygg outfit, kände mig i form bara jag kollade mig i spegeln. Suck!

Skickade blommor till syrran idag, då hon fyller år. Älskar syster, när ska du skaffa en blogg då?

Och kommenterade Tessan, som börjar bli trött på att skriva till ingen alls, då ingen lämnar några intressanta fotspår, kanske DU kan hjälpa till? Hon skriver bra mycket intressantare än mig! :D

Läs även min underbara systerdotters blogg här!

Puss alla, nu ska jag jobba lite :D

PS. Jag tränade faktiskt lite när jag kom hem, i vårt enorma vardagsrum, haha!



Kommentarer
Postat av: t

ahaaaha vad du är söt! DU skriver visst bra. Och roande. Puss

2008-12-12 @ 22:04:49
URL: http://jagtessan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0