Britneys nya "Circus"

Nån som har lyssnat på Britneys nya album "circus"?
Jag säger bara så här till alla hennes fan: Det suger!
Jag älskar Britney, och är djupt sårad över att hon tycker att det är ok att släppa ut denna sk*t på marknaden.
Och efter Womaniser hade man så höga förväntningar. *ledsen*

Jag är på väg till jobbet, S lämnar T på dagis, eftersom jag har mitt första sambesök med min chef hos kund idag, inne i stan, och det tar bara för lång tid att pendla T till dagis och sen ta sig in till stan. Igår när jag skulle tillbaka till hemtrakterna efteråt gick jag och T upp FEM!!! Fattar ni?! Vid elva började jag kolla klockan, helt slut, men efter lunch kom jag igång igen. Känner mig så tuff när jag struttar runt i kostym med min kaffekopp - vuxenlivet here I come!
PS. Ja, jag vet att jag är löjlig, bjuder på det!

Längtar tills vi har flyttat, fem min till dagis, i love it. Så slipper man sömnproblem. Om några veckor när vi firar förlovningsdag så började vi prata om helgen efter, då det var mitt i veckan, en måndag. Så får jag en insikt, kollar på S och kläcker: "Men va fan, vi kan väl laga middag och ha det romantiskt på måndag istället." Han ser konfunderad ut, sen glad. "Jaaa, då sover ju ungen inte i köket längre!" Sen hade vi svettigt sex, haha, av ren glädje, man måste ju fira!
Detta är föräldraglädje när man bott i en etta, jaaa, ett eget sovrum och kök, det är som att flytta hemifrån på nytt.
Ingen som styr vad man gör på kvällarna
Mysigt.
Men igår hände en rolig sak. Jag nämde ju att jag hade shoppat nytt, bland annat en kavaj och kostymbyxor.
Idag ska jag på kickoff och då säger min underbara chef att det nog kan vara bra att tona ner moderniteten. Alltså: ha något mer neutralt på dig. Jag tittar ner på mina svarta byxor med pressveck och min svarta kavaj, vit och blårandig skjorta till det.
Sen tittar jag undrade upp: Hur menar du? frågar jag, med ett behov av råd, då jag aldrig varit så strikt klädd i hela mitt liv!

"Ja, alltså, du är skitsnygg men du ser så modern ut. Jag vet inte varför! Men ha något neutralt på dig!"

När jag kommer hem och kollar mig i spegeln så ser jag med andra ögon på min outfit.
Till byxorna, som är instoppade, har jag ett par lite klumpigare svarta ankelboots.
Midjan i byxorna är lite högre och byxorna sitter lite "pojkvänsstuk", lite lösare.
Kavajen är i silkigt lite glansigt tyg. Bara lite, men det syns. Lite kortare i midjan är den också.
Skjortan har en krage utan "snibbar". Jag förstår henne plötsligt.
Jag berättar för S och han ger mig en komplimang: Ja, men du är mycket bättre på att hitta grymma saker som klär din kropp. (att tilläggas så tyckte han att jag klädde mig som en kratta när vi började träffas!) Haha!
Så idag blir det höga stövlar, skjorta med snibbar, strumpbyxor, täckande och en svart enkel kjol, hög i midjan! (Nej jag tänker inte förneka hela mig!)

Puss alla, nu ska jag kila!

Förresten, tänk på att kommentera och att prenumerera på min feed om ni gillar bloggen!



Kommentarer
Postat av: Over here

Men kan du inte börja visa vad det e du har på dig på nya jobbet? lite modeblogg =D

2008-12-03 @ 21:14:50
Postat av: sara

Yepp, kan göra det, men flyttar i helgen, efter det, nu har jag inga kablar! :D

2008-12-03 @ 23:07:14
URL: http://flikkanhelgonet.blogg.se/
Postat av: Anonym

Man får känna sig vuxen när man börjar på kontooooooor ;-)

2008-12-12 @ 22:09:28
URL: http://jagtessan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0